اپتیک optlab

۹۶۰۰۰ مترمربع پروژه درمانی نیمه كاره در دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی

۹۶۰۰۰ مترمربع پروژه درمانی نیمه كاره در دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی به گزارش اپتیك رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی ضمن اشاره به برنامه های این دانشگاه در جهت توسعه پایدار در سلامت، در عین حال از وجود ۹۶هزار مترمربع پروژه درمانی نیمه كاره در این دانشگاه اطلاع داد و اظهار داشت: با اتمام این پروژه ها ۱۰۰۰ تخت درمانی به مجموعه نظام سلامت كشور اضافه خواهد شد.


به گزارش اپتیك به نقل از ایسنا، دكتر علیرضا زالی در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی كه با حضور استاندار تهران برگزار شد، با اشاره به اینكه در استراتژی نوین دانشگاه برای پیشبرد متعهدانه طرحی نو، بحث تغییر سیاق مدیریتی دانشگاه و حركت به سمت دانشگاه نسل سوم مطرح است، در عین حال، فرایندهای اجرا شده در این حوزه را بیان كرد.
وی دانشگاه علوم پزشكی شهیدبهشتی را دارای استغنا و پتانسیل كافی برای درهم شكستن مرزهای دانش و حركت به سمت دانشگاه نسل سوم دانست و خواهان حمایت علمی و معنوی استانداری در این راستا شد.
زالی در ادامه با اشاره به رشد ۱۰۴ پله ای دانشگاه در نظام رتبه بندی وبومتریكس و رشد ۷۴ پله ای در نظام رتبه بندی لایدن، خاطرنشان كرد: برنامه ریزی برای ارتقای جایگاه دانشگاه و رشد پرشتاب در رتبه بندی های بین المللی از اهداف دانشگاه است و هدف گذاری ما در این راستا دستیابی به رتبه زیر ۱۰۰ جهانی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی در ادامه به هماهنگی های صورت گرفته درمورد راه اندازی و شروع برنامه توسعه سلامت پایدار در دانشگاه اشاره نمود كه بعنوان فوكال پوینت استان تهران و به شكلی نخستین مركز در كشور می تواند برای تحقق اهداف توسعه سلامت پایدار فعالیت كند.
تخصیص بودجه دانشگاه متناسب با حجم ارائه خدمات نیست
وی با ذكر این مطلب كه برخی اهداف این برنامه فراتر از اختیارات و ظرفیت های دانشگاه است، خواهان كمك و حمایت استانداری تهران در جهت اجرای این برنامه شد.
زالی همینطور با اشاره به گستره وسیع جغرافیایی تحت پوشش دانشگاه، اظهار داشت: ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از ساكنان استان تهران تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی این دانشگاه قرار دارند و دانشگاه علوم پزشكی شهیدبهشتی بزرگترین تولید كننده خدمات سلامت در كشور به حساب می آید، اما متاسفانه تخصیص اعتبار و بودجه متناسب با حجم ارائه خدمات این دانشگاه نیست.
وی در مورد خصوصیت های خدماتی متنوع دانشگاه نظیر داشتن بالاترین جمعیت تحت پوشش كارگری و دانش آموزی در كشور، تنوع موسسات خدماتی و درمانی دولتی و غیر دولتی، كمبودها و محدودیت های بهداشتی و درمانی موجود در مناطق شرق و جنوب شرقی تهران، ساماندهی پردیس متمركز دانشگاه، مطالبات معوقه سازمان های بیمه گر، مسایل بودجه ای و ساماندهی پروژه های عمرانی درمانی توضیحاتی بیان كرد.
وجود ۹۶۰۰۰ متر مربع پروژه درمانی نیمه كاره در دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی
رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی با اشاره به محرومیت های موجود در استان تهران خواهان حمایت های استانداری در جهت ارتقای سلامت استان شد و بعضی از مسایل و چالش های مناطق تحت پوشش دانشگاه را بیان كرد.
زالی با اشاره به وجود ۹۶۰۰۰ متر مربع پروژه درمانی نیمه كاره در دانشگاه، تصریح كرد: با اتمام این پروژه ها ۱۰۰۰ تخت درمانی به مجموعه نظام سلامت كشور اضافه خواهد شد.
تكمیل ۷۶ درصدی پروژه بیمارستان جدید شهدای تجریش
زالی در خاتمه بیمارستان شهدای تجریش را بزرگترین پروژه درمانی بعد از انقلاب برشمرد كه در استان تهران به بهره برداری خواهد رسید و اضافه كرد: تابحال ۷۶ درصد این پروژه با ظرفیت ۵۰۷ تخت و ۶۴۰۰۰ مترمربع انجام شده است و تكمیل و تجهیز این پروژه احتیاج به اعتبار دارد كه در صورت تامین اعتبار لازم، این بیمارستان می تواند بعنوان پروژه بزرگ استانی و از منظری ملی به بهره برداری رسد.



1398/10/10
12:37:23
5.0 / 5
4280
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت
optlab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اپتیك محفوظ است

اپتیك

ساخت عینک