اپتیک optlab

لیزر بهترین روش درمان واریس

لیزر بهترین روش درمان واریس متخصص جراحی عمومی و عروق اظهار داشت: واریس پا به وسیله لیزر بدون نیاز به جراحی به صورت قطعی درمان می گردد.


به گزارش اپتیك به نقل از ایرنا، بهزاد جزایری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: امروزه واریس پا با روش های درمانی مدرن به وسیله لیزر بدون نیاز به بیهوشی ؛ جراحی و بستری شدن در بیمارستان درمان می گردد.
وی تصریح كرد: واریس هنگامی رخ می دهد كه دریچه های كنترل كننده جریان خون دچار نارسایی شده باشند و به فعالیت طبیعی خود ادامه ندهند.
جزایری اضافه كرد: واریس بیماری است كه دیواره ی وریدها(سیاهرگ ها) دچار تورم و برآمدگی می شوند كه این مشكل به طور عمده در دیواره ی وریدهای قسمت تحتانی ساق پا دیده می گردد.
متخصص جراحی عمومی و عروق اظهار داشت: افرادی كه از بیماری واریس در ناحیه پاها رنج می برند، می توانند امیدوار باشند كه با استفاده از لیزر درمانی رگهای واریسی و حتی رگهای مستعد مبتلا شدن به واریس، درمان قطعی خواهند شد.
جزایری اضافه كرد: به وسیله لیزر نه تنها می توان رگهای واریس دردناك را تا حد زیادی بهبود بخشید، بلكه می توان این رگهای باریك و ضعیف را دوباره به حالت اولیه بازگرداند.
وی در ادامه اظهار داشت: رگهای واریسی بسته به قطر و میزان تورم و ناحیه درگیر طبقه بندی می شوند و غالبا در دسته واریس عنكبوتی، رگهای رتیكولار، واریس طنابی و واریس لگنی قرار می گیرند.
وی اضافه كرد: برای تشخیص رگهای واریسی نیاز به معاینه و بررسی های دقیق می باشد.
جزایری تصریح كرد: معمولا بیماری واریس علاوه بر تولید رگهای متورم و برجسته علایم دیگری نظیر احساس درد، سنگینی در پاها، خستگی ؛ گرفتگی عضلات ساق پا به خصوص در زمان خواب كه گاه به نام رگ به رگ شدن هم بین مردم شناخته می گردد ؛تورم پاها بخصوص تورم مچ پا ؛تغییر رنگ پوست پا به خصوص اطراف مچ پا و روی ساق پا ؛خارش پوست در اطراف رگ ها و روی پا دارد كه فرد مبتلا را كلافه و وادار به رجوع پزشك می كند.
متخصص جراح عمومی و عروق اظهار داشت: با انجام سونوگرافی داپلر وضعیت جریان خون در وریدها به دقت بررسی و شرایط وریدی مشخص می گردد.
وی تصریح كرد: از آنجائیكه در صورت عدم درمان واریس خطر خونریزی و لخته شدن خون در پا در كمین بیماران واریسی خواهد بود بنابراین درمان واریس طنابی از عوارض و از خطرات واریس پیشگیری خواهد نمود.
جزایری اظهار داشت: درمان واریس پا با لیزر به صورت سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن انجام می گیرد و برای سنین مختلف بدون نگرانی قابل انجام است به همین خاطر این روش در دنیا جایگزین روش جراحی سنتی برداشت رگ واریسی شده است.
این متخصص جراحی عمومی و عروق ؛ نداشتن عوارض جانبی و بهبودی سریع را از مزایای روش لیزر درمانی واریس دانست و تصریح كرد: این مزایا سبب شده تا درمان واریس به وسیله لیزر به عنوان روش استاندارد طلایی در دنیا شناخته شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با كانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
انتشار دهنده: اصغر رضاخانی
تهرام/1484

 

1396/08/17
17:29:48
5.0 / 5
5471
تگهای خبر: بیمار , بیماری , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت
optlab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اپتیك محفوظ است

اپتیك

ساخت عینک