اپتیک optlab
همزمان با موج جدیدِ ابتلا به كووید-۱۹ در ژاپن رخ داد

كمبود تخت بیمارستانی در توكیو

كمبود تخت بیمارستانی در توكیو به گزارش اپتیك همزمان با بروز موج تازه ای از موارد مبتلا شدن به بیماری كووید-۱۹ در ژاپن سیستم درمانی توكیو در آستانه فروپاشی قرار گرفت.


به گزارش اپتیك به نقل از ایسنا، در حالیكه ژاپن با موج تازه ای از شیوع كروناویروس روبروست و دولت این كشور برای اعلام وضعیت اضطراری آماده می شود، كادر درمانی آن می گویند كه كمبود تخت های بیمارستانی و افزایش موارد ابتلا، سیستم درمانی توكیو را به سمت فروپاشی سوق داده است.
این بحران به بیمارستان عمومی Eiju رسیده، بیمارستانی با ساختمان ۱۰ طبقه در توكیو كه در مدت دو هفته گذشته ۱۴۰ مورد مبتلا شدن به بیماری كووید-۱۹ در آن گزارش شده است. از میان این افراد دستكم ۴۴ پزشك، پرستار و از دیگر اعضای كادر درمان بوده اند. در ایام اخیر اطلاعیه ای در ورودی این بیمارستان نصب شده كه حاكی از بسته بودن بیمارستان تا اطلاع ثانوی است.
بیشتر از ۶۰ بیمار آلوده به كروناویروس داخل این بیمارستان تحت درمان قرار دارند.
گفته شده مجموع افراد آلوده به كروناویروس در ژاپن طی هفت روز گذشته نزدیك به دو برابر افزایش داشته و به ۳۶۵۴ مورد رسیده است. حالا توكیو بزرگترین كانون شیوع كروناویروس در ژاپن است كه ابتلای بیشتر از ۱۰۰۰ نفر در این شهر تایید شده است.
به گزارش ژاپن تودی، همینطور همزمان با افزایش موارد مبتلا شدن به این بیماری از افراد مبتلا درخواست شده تا زمان خالی شدن تخت های بیمارستانی در خانه یا بخش های سرپایی بیمارستان ها بمانند.



1399/01/19
12:42:37
5.0 / 5
3446
تگهای خبر: بیمار , بیمارستان , بیماری , پرستار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت
optlab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اپتیك محفوظ است

اپتیك

ساخت عینک