اپتیک optlab
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی مطرح كرد؛

لیزر یك درمان مكمل است، استفاده در جوان سازی صورت

لیزر یك درمان مكمل است، استفاده در جوان سازی صورت اپتیك: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی با تاكید بر اینكه لیزر یك مكمل درمانی است، اظهار داشت: لیزر درمان نهایی هر مشكلی نیست ولی در بهبود بیمار می تواند نقش موثری داشته باشد.



به گزارش اپتیك به نقل از مهر، دكتر عبدالرضا رویین تن با اشاره به برگزاری كنگره جراحی پلاستیك در ایام ۱۱ و ۱۲ بهمن در تالار امام بیمارستان امام (ره)، اضافه كرد: جامعه هدف در این كنگره متخصصین پوست و جراحان پلاستیك هستند.
وی با اشاره به اینكه لیزر یك فناوری جدید بوده كه امكان سوءاستفاده از آن هم وجود دارد، اظهار داشت: اولین افرادی كه در این مورد از آنها توسط مردم سوال شده و در واقع مردم در این زمینه مشكلات خویش را مطرح می كنند در حوزه جراحی پلاستیك است. بنابراین بر همین مبنا این كنگره با محوریت لیزر برگزار می شود.
این فوق تخصص جراحی پلاستیك ادامه داد: آخرین دستاوردهای علمی در حوزه لیزر و بهره مندی از آن در جوان سازی صورت و مطالب علمی جدید توسط همكاران و اساتید برجسته در كنگره جراحی پلاستیك مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.
دبیر علمی كنگره جراحی پلاستیك با تاكید بر اینكه لیزر یك مكمل درمانی است و در واقع نقش درمانی صد در صدی برای بیماران ندارد، اظهار داشت: لیزر درمان نهایی هر مشكلی نیست ولی در بهبود بیمار می تواند نقش موثری داشته باشد و همچون روش های استفاده از آن برای عمل های زیبایی بوده و برای بهبود جای زخم و آثار تروماهای به جا مانده هم استفاده می گردد.
رویین تن بیان داشت: همینطور استفاده از لیزر روش درمانی قطعی برای جوش صورت نیست ولی می تواند برای لایه برداری موثر باشد بنابراین افراد باید مراقب باشند كه در این زمینه ها مورد سوء استفاده و كلاهبرداری قرار نگیرند.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی تصریح كرد: جراحان پلاستیك و متخصصین پوست در صورت گذراندن دوره های آموزشی همچون افرادی بوده كه می توانند در این زمینه منبعی برای رجوع مردم باشند و اقدامات لازم برای آنها را در حوزه های مختلف همچون جوان سازی صورت و بهبود زخم های دیابتی انجام دهند.

1396/11/11
15:28:47
5.0 / 5
4647
تگهای خبر: بیمار , پوست , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت
optlab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اپتیك محفوظ است

اپتیك

ساخت عینک