اپتیک optlab

مزایا و معایب رپورتاژ آگهی

مزایا و معایب رپورتاژ آگهی اپتیك: با ما همراه باشید تا مزایا و معایب ریپورتاژ آگهی برای ارتقای سایت شما در گوگل را توضیح دهیم.


رپورتاژ خبری

انتشار خبر تبلیغی یکی از روشهای تبلیغات حرفه ای در دنیای امروزی اینترنت است. در رپورتاژ خبری منتشر کننده می تواند با معرفی کسب و کار خود، و همچنین محصولات و خدمات خود در متن خبری به معرفی خود و خدمات و محصولاتش بپردازد. این روش تبلیغاتی مدتی است جای تبلیغات بنری را گرفته است. به این دلیل که این روش تبلیغات بخاطر بیشتر خوانده شدن توسط کاربران تاثیر بسیار زیادی در ایشان و تبدیل بینندگان به مشتری دارد. در یک رپورتاژآگهی می توانید به صورت غیرمستقیم به تبلیغ خدماتتان بپردازید. تبلیغات غیر مستقیم سبب تاثیر بیشتر بر روی کاربر بیشتر می شود.
منظور از رپورتاژ آگهی این است که آگهی شما در قالب یک مقاله یا مطلب خبری همراه با تعدادی تصویر و لینک مناسب در یک وبسایت فعال و معتبر و با شرایط مناسب، منتشر می شود و برای همیشه در آن سایت باقی می ماند.
 

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای برند سازی در دنیای اینترنت بشمار می رود. رپورتاژ آگهی، خبر یا مطلبی است که برای معرفی خدمات و محصولات تبلیغ کننده منتشر می شود. تبلیغ کننده می تواند در مطلب مورد نظر چند لینک تبلیغاتی (بک لینک) به وب سایت خود هم اضافه کند.
 

مزایای رپورتاژ آگهی

در رپورتاژ آگهی، می توان چند بک لینک فالو در مطلب قرار داد. قرار دادن بک لینک فالو در رپورتاژ‌ آگهی باعث می شود علاوه بر معرفی کسب و کار در سایتهایی که رپورتاژ آگهی در آنها منتشر می شود، موتور های جستجو مثل گوگل رتبه مثبت به وبسایت تبلیغ کننده تخصیص دهند. از اینرو اغلب متخصصان سئو برای پیشرفت رتبه ی سایت کارفرمای خود، پیشنهاد انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت های فعال را به ایشان می دهند. انتشار رپورتاژ در سایت های فعال و معتبر باعث می شود کاربرانی که مطلب یا خبر مورد نظر را مطالعه می کنند با محصولات و خدمات کسب و کار آگهی دهنده آشنا شوند، این آشنایی باعث برندسازی کسب و کار در میان کاربران اینترنتی می گردد.


امروزه بهترین بک لینک ممکن بصورت رپورتاژاگهی مخصوصا رپورتاژ خبری است. دلیل آن اینست که بک لینک های سایت شما برای همیشه در سایت های رپورتاژ آگهی کننده باقی خواهد ماند و هیچ وقت حذف نمی شوند. خرید بک لینک وقتی بد است که در صورت عدم تمدید، روزی لینک شما از سایت مربوطه حذف خواهد شد و اگر تعداد این حذف بک لینک ها زیاد شود پس از مدتی منجر به افت رتبه شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو خواهد شد و مشمول جریمه گوگل خواهید شد، که در صورتی که رپورتاژ آگهی دهید با توجه به اینکه می توانید همزمان چندین بک لینک را برای خود به صورت دائمی بسازید، تاثیر قابل توجهی در پیشرفت سئوی سایت شما خواهد داشت.
 

معایب رپورتاژ آگهی

حال که با مزایای رپورتاژ آگهی آشنا شدید، بهتر است صادقانه معایب رپورتاژ آگهی و یا بهتر بگویم عیب رپورتاژ آگهی را نسبت به بک لینک عادی بدانید.
در سایتهایی مانند لینک بگیر دات کام هم امکان خرید بک لینک وجود دارد و هم امکان خرید رپورتاژ آگهی و همینطور امکان خرید بک لینک تخصصی و رپورتاژ آگهی تخصصی ارائه می شود. بک لینکهایی که شما می خرید در تمام صفحات سایتهایی که خریده اید قرار می گیرد که معمولا در سایدبار آن سایتها خواهد بود. اما بک لینک هایی که در رپورتاژ آگهی می گیرید، فقط در همان مطلب به سایت شما داده می شود. اما در کل می توان گفت مزایای فراوان رپورتاژ آگهی شامل بک لینک دائمی، معرفی خدمات و محصولات سایت شما بطور مفصل، امکان نمایش تصویر و ... ، این عیب رپورتاژ آگهی را تا حد زیادی پوشش می دهد.
البته اگر بخواهید برای ارتقای سئوی سایت خود بیشتر هزینه کنید، می توانید پکیج رپورتاژ آگهی را به همراه پکیج بک لینک در همان سایتها سفارش دهید که باعث بهبود رتبه سریع سایت شما در گوگل می گردد.

1396/12/11
14:09:19
5.0 / 5
5221
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت
optlab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اپتیك محفوظ است

اپتیك

ساخت عینک