اپتیک optlab

راه اندازی سامانه جامع فیزیوتراپیست های كشور

راه اندازی سامانه جامع فیزیوتراپیست های كشور اپتیك: انجمن فیزیوتراپی ایران در جهت صیانت از حقوق بیماران و جلوگیری از مداخله افراد فاقد صلاحیت در امر درمان فیزیوتراپی، سامانه جامع فیزیوتراپیست های كشور را راه اندازی كرد.



به گزارش اپتیك به نقل از مهر، روابط عمومی انجمن فیزیوتراپی ایران، اعلام نمود: از آنجائیكه در سال های اخیر شاهد حضور افراد فاقد صلاحیت و در موارد بسیاری فاقد هرگونه تحصیلات با عنوان فیزیوتراپیست در منزل و برخی موسسات متخلف، بر بالین بیماران بوده ایم، انجمن فیزیوتراپی ایران در جهت حفظ حقوق بیماران و جلوگیری از به خطر افتادن سلامت شهروندان اقدام به راه اندازی سامانه جامع معرفی فیزیوتراپیست های عضو این انجمن و سازمان نظام پزشكی كرده است.
بدین ترتیب از این پس تمامی هموطنانی كه نیازمند برخورداری از درمان های فیزیوتراپی در منزل و یا كلینیك های سراسر كشور هستند، می توانند ضمن درخواست عرضه كارت عضویت انجمن یا نظام پزشكی از همكاران، صلاحیت حرفه ای فیزیوتراپیست خویش را با استفاده از این سامانه استعلام كنند.
هدف از طریق اندازی این سامانه در انجمن فیزیوتراپی ایران، جلوگیری از فعالیت افرادی است كه از اعتماد و عدم آگاهی كافی مردم در این زمینه سوءاستفاده كرده و گاها خدمات غیر تخصصی و صدمه زا به بیماران عرضه می دهند.

1396/12/13
17:19:31
5.0 / 5
4671
تگهای خبر: بیمار , پزشك , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت
optlab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اپتیك محفوظ است

اپتیك

ساخت عینک