اپتیک optlab
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشكی شهركرد:

مرگ مادر لردگانی به علت عوارض پس از زایمان بوده است

مرگ مادر لردگانی به علت عوارض پس از زایمان بوده است اپتیك: شهركرد- مدیر درمان دانشگاه علوم پزشكی شهركرد، علت فوت مادر لردگانی در تعطیلات عید نوروز را عوارض ناشی از خونریزی پس از زایمان اعلام نمود.


به گزارش اپتیك به نقل از ایرنا، علیرضا اصغرزاده روز یكشنبه اظهار نمود: مادر آبستن 37 ساله در صبح دوم فروردین ماه با شروع درد زایمان به بیمارستان شهدای لردگان رجوع و بعد از پذیرش جهت انجام زایمان تحت نظر قرار گرفت كه با انجام مراقبت های پیش از زایمان همانروز زایمان طبیعی كرد.
وی ادامه داد: وی بعد از زایمان دچار خونریزی شد كه با نظارت متخصص زنان اقدامات اولیه كنترل خونریزی انجام و جهت انجام بررسی بیشتر با حضور تیم كامل پزشكی شامل 2 متخصص زنان، جراح، داخلی، قلب و بیهوشی در اتاق عمل تحت مراقبت قرار گرفت تا وضعیت مادر رو به بهبودی گذاشت.
اصغرزاده خاطرنشان كرد: برای عرضه خدمات بهتر به این مادر لردگانی، وی بامداد روز سوم فروردین با هماهنگی از سوی دانشگاه با بالگرد به مركز آموزشی درمانی هاجر شهركرد منتقل و با نظارت رئیس دانشگاه و حضور تیم تخصصی در اتاق عمل تحت بررسی قرار گرفت و بعد از آن به بخش مراقبت های ویژه منتقل و مشاوره های تخصصی در این خصوص انجام شد اما بدلیل عدم تحمل عوارض خونریزی، وی در ساعت 12 و 45 دقیقه روز چهارم فروردین ماه فوت كرد.
به گزارش اپتیك به نقل از ایرنا، در سال قبل هم 2 مادر آبستن دیگر در مراكز درمانی چهارمحال و بختیاری فوت كرده بودند.
7363/6021


1397/01/06
12:36:46
5.0 / 5
5611
تگهای خبر: درمان , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت
optlab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اپتیك محفوظ است

اپتیك

ساخت عینک