اپتیک optlab

عیوب انكساری و آب مروارید بالاترین ارجاعات چشم پزشكی در كشور

عیوب انكساری و آب مروارید بالاترین ارجاعات چشم پزشكی در كشور اپتیك: تهران- رئیس انجمن چشم پزشكی ایران اظهار داشت: عیوب انكساری و آب مروارید هم اكنون بالاترین میزان ارجاعات چشم پزشكی در كشور می باشند.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، دكتر محمود جباروند روز چهارشنبه در دومین همایش بهاره چشم پزشكی در سالن همایش های رازی تهران اضافه كرد: بیماران دیابتی و بیماران مبتلا به مشكلات پلك، مجاری اشكی و گلوكوم مراجعات بعدی به چشم پزشكی را به خود اختصاص می دهد.
وی با اشاره به پیشرفت های چشم پزشكی در كشور و به كارگیری فناوری های در این عرصه ادامه داد: بعضی از بیماری های چشمی مانند قوز قرنیه، پیوند قرنیه و عیوب انكساری با استفاده از تكنولوژی های نوین تحت عمل جراحی قرار می گیرند.
جباروند ادامه داد: مشكلات شبكیه از دیگر مشكلات چشم است كه همكاران ما با استفاده از این تجهیزات پیشرفته، خدمات بهتری به بیماران عرضه می دهند.
وی به بالا رفتن توقعات مردم در مورد دید چشم اشاره نمود و اظهار داشت: افراد بین 50 تا 60 ساله كه به علت مشكلات خفیف لیزر دچار تاری دید هستند، می توانند تحت عمل جراحی قرار گیرند و با عنایت به پیشرفت های این حوزه، به هیچ وجه نیاز به اعزام بیماران به خارج از كشور نیست.
جباروند اضافه كرد: هم اكنون بعضی از ایرانی ها خارج از كشور و اتباع خارجی به علت كیفیت بالای درمان و هزینه های چشم پزشكی به ایران رجوع می كنند.
وی به اهداف برگزاری این همایش اشاره نمود و اظهار داشت: دومین همایش بهاره چشم پزشكی با هدف بیان آخرین دستاوردهای علمی، ارائه چالش های این حوزه توسط صاحب نظران و بهره گیری از روش های جدید درمانی برگزار شده است.
جباروند ادامه داد كه در این همایش به مباحث علوم پایه چشم پزشكی پرداخته می گردد و علاقمندان با حضور در این رویداد علمی، در جریان مطالب جدید این حوزه قرار می گیرند.
دومین همایش بهاره چشم پزشكی با حضور جمعی از پزشكان از امروز ( 29 فروردین ماه) در سالن همایش های رازی تهران شروع به كار كرد و به مدت سه روز مطالب علمی این حوزه را عرضه می كند.
علمی 1201*2017


1397/01/29
22:47:07
5.0 / 5
4673
تگهای خبر: بیمار , پزشك , جراحی , چشم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت
optlab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اپتیك محفوظ است

اپتیك

ساخت عینک