اپتیک optlab

آگهی ملی انگلیس در مورد شیوع ویروس زمستانی

آگهی ملی انگلیس در مورد شیوع ویروس زمستانی اپتیك: شیوع ˮنورو ویروسˮ در انگلیس كه می تواند به سرعت در اماكن عمومی خصوصاً بیمارستان ها و مطب های پزشكان منتشر شود، باعث شده سازمان بهداشت عمومی این كشور در هفته گذشته چندین بخش با بیشتر از 1100 تخت را در بیمارستان های بریتانیا تعطیل كند.


به گزارش اپتیك به نقل از ایسنا، اولین نشانه های مبتلاشدن به این ویروس اسهال و استفراغ است. این خبر در بحبوحه رجوع تعداد بی سابقه بیماران مبتلا به نوع شدید آنفلوآنزا به اورژانس بیمارستان ها انتشار یافته است.
این نگرانی وجود دارد كه این شیوع، سرآغازی بر یك زمستان بحرانی برای سازمان بهداشت عمومی انگلیس باشد كه نسبت به سال های گذشته، زودتر شروع شده است.
به نوشته روزنامه ایندیپندنت، مركز درمانی «كویین»، وابسته به بیمارستان ناتینگهام كه یكی از بزرگ ترین بیمارستان های سازمان بهداشت عمومی در كشور است، تنها در روز ۲۵ ام نوامبر، ۷۶۶ بیمار اورژانس داشته است. این رقم تا این تاریخ در سال جاری(۲۰۱۹)، ركوردی بی سابقه است.
بنیاد درمانی «میدلند شرقی» همین طور به خاطر شیوع «نورو ویروس» مجبور به تعطیلی یك بخش درمانی با ۱۵۰ تخت شده است.
بیمارستان های دانشگاهی منطقه «لِستِر» هم از ۸۱۴ مورد مراجعه به اورژانس در همان روز آگاهی داده و گزارش كردند كه «نورو ویروس» به دو بخش بیمارستان سرایت و برخی از بیماران را هم مبتلا كرده است.
در این هفته، چهار بخش بیمارستان «رویال باركشِر» در ناحیه «رِدینگ» تعطیل شد و نیز گزارش شده كه ویروس به سرعت در بین كاركنان بیمارستان «اَرو پارك» در «ویرال» انتشار یافته است. چندین مورد این بیماری در بخش های مختلف بیمارستان مشاهده شده است.
آموزشگاه «ماندلا» در شفیلد هم به سبب بیماری تعداد زیادی از دانش آموزان تعطیل شده است.
از نورو ویروس گذشته، تعداد مبتلایان به آنفلوآنزا در بیمارستان ها خصوصاً در شمال انگلیس نیز نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
میریام دیكین، مدیر اداره سیاست گذاری و استراتژی سازمان بهداشت عمومی انگلیس كه نمایندگی بیمارستان ها را بر عهده دارد، می گوید: این می تواند نشانه نگران كننده ای حاكی از به حقیقت پیوستن پیش بینی ها برای یك زمستان سخت باشد.
وی ادامه داد: ما وارد مرحله ای می شویم كه پرمشغله ترین دوره در نظام درمانی كشور است كه الان نیز زیر فشار تقاضای بیش از اندازه قرار دارد. برای ما امنیت بیمار اولویت اول است اما در كنار كمبود نیرو، شیوع آنفلوآنزا یا نورو ویروس می تواند پیامدی جدی بر خدمات ما داشته باشد.
سازمان خدمات بهداشتی انگلیس ضمن یك آگهی ملی، افشا كرده كه در هفته گذشته چندین بخش بیمارستانی را تعطیل كرده و از مردم خواسته است كه در صورت مبتلاشدن به نورو ویروس كه موجب اسهال و استفراغ می شود، از خانه خارج نشوند و به منظور كنترل شیوع ویروس، از مراجعه به پزشك یا بیمارستان خودداری كنید.
در آگهی سازمان بهداشت عمومی آمده است كه مبتلایان به نورو ویروس نباید تا ۴۸ ساعت بعد از گذشتن عوارض بیماری به سر كار یا مدرسه بازگردند.
به گزارش ایندیپندنت، مقامات بهداشت عمومی همین طور تاكید كرده اند كه بهترین روش برای ایمنی در مقابل این ویروس، شستن دست ها با آب گرم و صابون بعد از استفاده از توالت و قبل از پختن و صرف غذاست.




منبع:

1398/09/17
14:08:21
5.0 / 5
4177
تگهای خبر: آموزش , ایمنی , بهداشت , بیمار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت
optlab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اپتیك محفوظ است

اپتیك

ساخت عینک