اپتیک optlab
سخنگوی وزارت بهداشت عنوان كرد؛

ادعای قصور پزشكی در جریان درمان یكی از مقامات سیاسی كذب است

ادعای قصور پزشكی در جریان درمان یكی از مقامات سیاسی كذب است اپتیك: سخنگوی وزارت بهداشت، ادعای قصور در رسیدگی به بیماری یكی از مقامات سیاسی كشور را تكذیب نمود و اظهار داشت: در روند درمان بیماری ایشان هیچگونه كوتاهی صورت نگرفته است.


به گزارش اپتیك به نقل از مهر، دكتر ایرج حریرچی تصریح كرد: از ابتدا در جریان جزئیات درمان این مقام سیاسی كشور بودیم و اقدامات و سفارش های كاملا علمی و مطابق آخرین پیشرفت های روز دنیا در داخل كشور برای ایشان انجام شده است.

وی تصریح كرد: تبعیت از سفارش های پزشكی جزء اختیارات بیماران است و عدم قبول سفارش های درمانی و یا تعویق در انجام دستورات پزشكی توسط بیمار، قاعدتا مسئولیتی را متوجه پزشك یا تیم پزشكی معالج نمی نماید.

حریرچی اضافه كرد: تمام اقداماتی كه در خارج از كشور و در مدت اقامت این مقام محترم سیاسی انجام شده است، با همان كیفیت و تاثیر در داخل كشور قابل انجام بوده و سفارش وزارت بهداشت این است كه اطرافیان ایشان سیر مراحل درمانی را اطلاع رسانی نمایند تا سوء تفاهم پیش آمده رفع گردد و از پزشكان معالج خبره و عالی مقام ایشان در داخل كشور هم تقدیر و تشكر به عمل آید.

قائم مقام وزارت بهداشت در انتها ضمن گلایه از سازمان نظام پزشكی و جامعه پزشكی، اظهار داشت: این همكاران باید بر مبنای وظیفه صنفی خود، از جایگاه علمی، تخصص و تعهد پزشكان ایرانی به نحو مقتضی حمایت و دفاع كنند.

به گزارش اپتیك به نقل از مهر، پیش از این ادعاهایی در خصوص قصور پزشكی در درمان آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در شبكه های اجتماعی مطرح شده بود.

1396/10/28
17:57:41
5.0 / 5
5282
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , پزشك , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت
optlab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اپتیك محفوظ است

اپتیك

ساخت عینک