اپتیک optlab
رئیس دانشگاه علوم پزشكی شاهرود:

تست كرونای 33 شاهرودی مثبت شد

تست كرونای 33 شاهرودی مثبت شد به گزارش اپتیك رئیس دانشگاه علوم پزشكی شاهرود درباره آخرین تحولات پیرامون كرونا در شاهرود و میامی، اظهار داشت: تست كرونای ۳۳ نفر در این شهرستان ها مثبت اعلام شده است.



به گزارش اپتیك به نقل از مهر، رضا چمن ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشكی شاهرود ضمن بیان اینكه تا ظهر امروز پنج شنبه آمار فوتی های شهرستان های شاهرود به چهار نفر افزایش یافته است، بیان نمود: تا روز گذشته سه نفر بر اثر كرونا جان خویش را از دست داده بودند كه امروز یك مورد دیگر هم به این تعداد اضافه گردید.
وی با اشاره به اینكه تا روز پنج شنبه پانزدهم اسفند ۳۹۶ مورد رجوع سر پایی با علایم عفونت های حاد تنفسی به اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود صورت گرفته است، اضافه كرد: ۲۰۹ نفر از این افراد بستری شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی شاهرود اظهار داشت: جواب ۹۷ نمونه آزمایش ارسالی به تهران دریافت شده كه از این تعداد ۶۴ نمونه منفی و ۳۳ نمونه مثبت گزارش شده است.
چمن با اشاره به اینكه از موارد مثبت قطعی كرونا خوشبختانه تعداد ۱۸ نفر با تلاش كادر درمانی، با بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند، ابراز كرد: ۱۱ نفر كرونایی الان در شاهرود بستری و تحت مراقبت هستند.
وی اضافه كرد: مورد جدید فوت یك مرد ۹۸ ساله با سابقه بیماری مزمن تنفسی و همینطور دیابت بوده است.

1398/12/15
22:14:35
5.0 / 5
3569
تگهای خبر: آزمایش , بیمار , بیمارستان , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت
optlab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اپتیك محفوظ است

اپتیك

ساخت عینک