اپتیک optlab

شیوع ویروس كرونا و جمع آوری صدها جسد از خانه های مردم در اكوادور

شیوع ویروس كرونا و جمع آوری صدها جسد از خانه های مردم در اكوادور اپتیك: نیروهای ویژه پلیس و ارتش اكوادور روز گذشته (یكشنبه) اجساد نزدیك به 800 نفر را از منازل مردم در شهر ˮگوایاكیلˮ جمع آوری كردند.


به گزارش اپتیك به نقل از ایسنا، این شهر بندری كه بزرگ ترین شهر اكوادور بوده و با جمعیت بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر حتی از "كیتو"، پایتخت این كشور نیز بزرگ تر است تا قبل از این «مروارید اقیانوس آرام» خوانده می شد اما با رسیدن كرونا از چند هفته پیش به این سو بیشتر به شهر اشباح تبدیل گشته است.
مقام های اكوادور می گویند به سبب آماده نبودن بیمارستان ها و شركت های كفن و دفن در بندر گوایاكیل، دولت مجبور شده است برای جمع آوری اجساد رها شده در خیابان ها یا خانه ها وارد عمل شود. عملیات نیروهای ویژه بعد از آن شروع شد كه خیلی از شهروندان تصاویر اجساد نزدیكان خود در خانه ها را در شبكه های اجتماعی منتشر و اعلام نمودند كه كسی مسئولیت دفن آنها را برعهده نمی گیرد.
بنا به گزارش های رسمی، تنها در روز یكشنبه اجساد ۷۷۱ نفر از خانه های گوایاكیل جمع شده و ۶۳۱ نفر هم در بیمارستان های این شهر جان خودرا از دست داده اند. با این وجود مشخص نیست چه تعداد از این افراد بر اثر بیماری كووید-۱۹ جان خودرا از دست داده اند.
بنابر گزارش یورونیوز، تمام این اجساد در دو قبرستان گوایاكیل در گورهای جمعی دفن شدند.




منبع:

1399/01/25
23:30:20
5.0 / 5
3034
تگهای خبر: بیمار , بیمارستان , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت اپتیک - عینك طبی و عینك با كیفیت
optlab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت اپتیك محفوظ است

اپتیك

ساخت عینک